السبت، 30 أغسطس 2014

''انا العاشق'' بقلم الشاعر/احمد ابراهيم




======
================
انا العاشق ولا غيرى فى مكتوبك

انا شوقك فارس حلمك ومحبوبك

انا عطرك وريحة مسك انا فى توبك

انا بدرك انا شهدك انا الورد اللى فى دروبك

بحنة فرح متحنى ومستنى وبتمنى

اكون بسمه بتمحى الضلمه فى عيونك

انا المشتاق سنين عمرى

تكون ليكى تعيشى ليا اعيش يومك

تكونى ليلي او عبله اكون فارس حمي

بابك ده انا فى العشق مجنونك

انا عطرك وريحة مسك انا فى توبك

انا شمس الامل ليكى اميرة فى عرش

احلامى واكون ليكى انا شوقك

بدايتى نهايتى مكتوبه اكون فرحك

اكون شمسك مانا المكتوب على كفوفك

انا غنوة على لحنك وبتحلى بجمال صوتك

انا بدرك انا شهدك انا الورد اللى فى دروبك

ولا غيرك يكون مكتوب على شعرى ولا قلمى

هيكتب حرف مش ليكى يابدر فى السما

عالى منورلى الحياة بضؤك

تغيب شمسك هكون ضايع

ولا تحلى الحياة بدونك

حببتى يا فرح ايامى انا العاشق

انا العاشق ولا غيرى فى مكتوبك
=====================

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق