الخميس، 16 أكتوبر 2014

اغنية كل يوم للشاعر احمد شاهين


أغنية \ كل يوم
كل يوم ليه تتهمنى ؟
إن انا نسيتك فهمنى
هو أنا قلبى حجر
عمرى ما نسيتك
يا ظاااالمنى
كل يوم ليه تتهمنى ؟
قلبى عايش بس ليك
صدقه هو شاريك
حتى نبضه بيناديك
هو منك وإليك
هو أنا قلبى حجر
عمرى ما نسيتك
يا ظاااالمنى
كل يوم ليه تتهمنى ؟
يا عيون العاشقين
يالى دايمآ سهرانين
القمر لساه حزين
طب وأنا أشكى لمين؟
هو أنا قلبى حجر
عمرى ما نسيتك
يا ظاااالمنى
كل يوم ليه تتهمنى ؟
دوامات جوا العيون
والأمل أصبح محال
يا حبيبى ليه تكون
الحقيقه والخياااال
هو أنا قلبى حجر
عمرى ما نسيتك
يا ظاااالمنى
كل يوم ليه تتهمنى ؟
نفسى ترجع لى أنا
بالسعاده والهناااا
يا حبيبى يا أنااااا
ليه بتنسى حلمنا ؟
هو أنا قلبى حجر
عمرى ما نسيتك
يا ظاااالمنى
كل يوم ليه تتهمنى ؟
يلا يلا دق بااابى
أنا مستنيك أنا
يا غرامى يا شبابى
إرجع لعش حبنا
هو أنا قلبى حجر
عمرى ما نسيتك
يا ظاااالمنى
كل يوم كل يوم
كل يوم ليه تتهمنى؟
كلمات الشاعر \ أحمد شاهين
13 \ 10 \ 

2014
‏أغنية \ كل يوم
كل يوم ليه تتهمنى ؟
إن انا نسيتك فهمنى
هو أنا قلبى حجر
عمرى ما نسيتك
يا ظاااالمنى
كل يوم ليه تتهمنى ؟
قلبى عايش بس ليك
صدقه هو شاريك
حتى نبضه بيناديك
هو منك وإليك
هو أنا قلبى حجر
عمرى ما نسيتك
يا ظاااالمنى
كل يوم ليه تتهمنى ؟
يا عيون العاشقين
يالى دايمآ سهرانين
القمر لساه حزين
طب وأنا أشكى لمين؟
هو أنا قلبى حجر
عمرى ما نسيتك
يا ظاااالمنى
كل يوم ليه تتهمنى ؟
دوامات جوا العيون
والأمل أصبح محال
يا حبيبى ليه تكون
الحقيقه والخياااال
هو أنا قلبى حجر
عمرى ما نسيتك
يا ظاااالمنى
كل يوم ليه تتهمنى ؟
نفسى ترجع لى أنا
بالسعاده والهناااا
يا حبيبى يا أنااااا
ليه بتنسى حلمنا ؟
هو أنا قلبى حجر
عمرى ما نسيتك
يا ظاااالمنى
كل يوم ليه تتهمنى ؟
يلا يلا دق بااابى
أنا مستنيك أنا
يا غرامى يا شبابى
إرجع لعش حبنا
هو أنا قلبى حجر
عمرى ما نسيتك
يا ظاااالمنى
كل يوم كل يوم
كل يوم ليه تتهمنى؟
كلمات الشاعر \ أحمد شاهين
13 \ 10 \ 2014‏

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق